who's back?

im back!

men vafan gör jag här? jag vet inte, jag satt och väntade på att min mobil ska bli min igen.. jag vet inte varför jag fick för mej att börja pilla med nåt jag inte fattar när kl är två på natten och jag borde sova för längesen. 
vikariepoolen lär ju sms mej imån vid halv åtta tiden och be mej jobba, älskar livet.. 
 
jag tänkte faktiskt att jag helt utan några som krav på mej helst, blogga ibland. jag vet inte hur de funkar nu förtiden med att blogga genom mobilen från blogg.se men ja, kommer jag på de kanske jag bloggar oftare, men det vet jag inte.. för jag är en ganska trög människa som typ, älskar nåt i några dagar sen glömmer jag bort att jag älskade de för då älskar jag nåt annat. ja ni förstår..
 
min header är ju från 2011, eller ja, hela bloggen dåva, men hade tydligen raderat allt från bloggen.. men det dära med header är bara att fixa till en annan gång, gärna inte såhär sent emilie arrano fransson, ditt jävla nötskal.
 
jaha, vad jag ska skriva om kan va allt från bajs till kiss, kläder till skor, från flugor till bin.. från tankar till inga tankar alls. 
 
vad kul att du ska läsa denna bloggen emilie arrano fransson, du är min ända läsare kära du, så trevligt..
 
jaha nehe, hej på er !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0