07-01-13

goddagens!
 
idag är en sån dära fruktansvärt härlig dag när man sovit lika illa som en .. ja jag vet ite vad. 
idag börjar jag en vecka fri från onödiga fetter, socker. salter och sånt som luktar illa och som det ryker om.. ser ut som en pinne ungefär. 
men det funkar bra även om jag så gärna skulle velat trycka i mej en fet kladdkaka med vaniljglass och tända eld på en pinne, men icke för inre styrka har jag mycket av! 
 
gjorde mej en sallad utan fett, innehållande sallad, majs, paprika, rödlök och tonfisk med en dressing gjord på hallon balsamico, citron, ätticka och salt. 
om det var gott? jaaaa, absolut.. men ska inte ljuga om att mina smaklökar skrek efter majonäs typ? tur att mamma ska köpa fettfri majonäs till mej imorgon, för det
Smakar verkligen majonäs.. eller? hehehe
 
jaha nehe, ska väl ut på en härlig promenix om ett par timmar så jag kan förbränna lite härligt fett! 
 
vi hörs väl av! fungerade ju alldeles utmärkt att blogga via mobilen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0